Åka båt

Jag har fått biljetterna till Manchester. Jag har ordnat en soffa att bo på natten till tisdag. Jag har alla nödvändiga certifikat och behörigheter. Väskan är packad. Jag är fysiskt redo för båtåkandet. Frågan är om jag är psykiskt redo? Jag tror inte att jag fattat att jag slutat skolan. Det här känns bara som en vanlig praktikperiod. I augusti skall jag gå tillbaks till skolan. Tror jag. Men i augusti ska jag vara hemma på ledighet och turista med min älskade sambo. Skolan är slut. Sambon åker redan båt. Jag ska snart åka båt. Sen är vi lediga. Efter det ska vi åka mera båt. Det är så det kommer fortsätta. Undra när jag inser det?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha okej:) Nice och få redarhytten som elev.

Det är tur att jag inte ska vara här så länge för jag skulle bli tokig. Finns ju ingen yta att röra sig på i hytten eller inte på hela båten knappt.



2008-06-14 @ 08:57:21
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0