Datorn är allvarligt sjuk

Min dator har börjat bete sig väldigt lustigt. Det började i höstas med att den tappade minnet, började ta bort all internethistorik även fast den var inställd på att spara den i en vecka. Sen följde en period då den bara rensade internethistorik för vissa bokstäver. Ännu skummare. Och nu har den fått spelet totalt. Om man spelar musik, Winamp, radio eller Mediaplayer spelar ingen roll, så börjar musiken efter en stund hacka Låter som en taskig skiva som hakat upp sig. Startar man om datorn är den okej. Ett tag. Jag har skannat hela datorn efetr virus och den har inget virus! Jag har rensat bort massor med onödiga program. Jag har defragementerat hårddisken. Jag har gjort allt som står i min makt för att rätta till problemet men inget funkar. Är det någon som vet vad som kan ha hänt?

Kommentarer
Postat av: Fotograf

Du har inte funderat på en ominstallation? Det brukar fixa det mesta. Annars är det hårdvaran.

2008-05-11 @ 22:32:30
URL: http://stilbild.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0