Packad men inte färdigpackad

Okej. Nu har jag konstant druckit öl sen jag skrev sist. Resultatet? En behaglig ölfylla som sprider sig i kroppen. Badkläderna och solkrämen är nerpackad i alla fall. Och 17 linnen. In case of... Även passet har fått följa med. Av ren vana höll jag på att slänga ner sjöfartsboken också men sambon hävdade att den inte behövdes på en charterresa. Antar att detta påstående är riktigt. Åter till ölen. Det är tokigt varmt i lägenheten. Strosar omkring i underkläder och aklimatiserar mig. Kollade vädret för Naxos. Dryga 30 grader till veckan. Smaskens! Mer öl åt folket!

Sen blir det skumpa!

Kommentarer
Postat av: Psyk

Uh nice. Jo fan måste man unna sig ibland. Jag brukar också få lite resångest ibland.

2008-05-15 @ 20:14:58
URL: http://psykbrytet.blogg.se
Postat av: Sjöman

Någon resångest har jag aldrig upplevt. Har alltid varit på väg. Det är inte alltid jag vet vart men oftast är jag på väg. Medvetet eller omedvetet. Enda ångesten i samband med resor är väl att lämna den jag har kär men nu är det ju vi två som ska åka. Det här med ölen är nog mest en dålig vana...

2008-05-15 @ 21:09:46
URL: http://hemmaochute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0