Karusellen har börjat snurra

Jag håller på att klampa in i vuxenlivet på riktigt och jag är livrädd! Det känns som att jag vistas i en värld som jag inte borde, ungefär som när man var liten och fick vara med dom större barnen och leka. Jag njuter i hemlighet av det men mest är jag livrädd. Jag försöker prata på ett sätt som låter som att jag har koll, jag ställer relevanta frågor och nickar förstående. Men ibland lyser mitt riktiga jag igenom. Och det är när jag inte förstår. Omedvetet lägger jag huvudet på sned, plutar med läpparna och säger med lite barnslig röst nu förstod jag inte. Jag önskar att jag hade en hand att hålla i. Jag är rädd för berg-och-dalbanor och karuseller och på torsdag drar den största karusell igång som jag någonsin åkt med! Just nu sitter jag bara och väntar. Jag sitter på min snurrande giraff och väntar på att det ska börja. Och jag tror att det är väntan som är det värsta!

Kommentarer
Postat av: Minska BMI

Hej!



Skit bra! Så började jag innan jag kom med i detta program. Jag åt pulver frukost och lunch. På kvällen och helger åt jag som vanligt. Dvs kass mat. Ändå gick jag ner, men inte mycket. Kanske ett kg i veckan. Om man äter nyttigt som du gör bör du gå ner i vikt!



Vad är det som händer på torsdag? Låter spännande. Du är inte den enda som är rädd för att bli äldre. Hur gammal är du om jag får fråga?:)



//Minska BMI

2009-04-21 @ 21:20:04
URL: http://minskabmi.blogg.se/
Postat av: Sjöman

Det börjar bli dags att köpa lägenhet och budgivingen drar igång på torsdag :) Och jag är 25. Inte lastgammalt men knappast tonåring heller ;)

2009-04-22 @ 15:53:51
URL: http://hemmaochute.blogg.se/
Postat av: Minska BMI

Lycka till med lägenheten! Då skiljer det ett år mellan oss ^^ Vi är rätt gamla :P

2009-04-22 @ 18:30:06
URL: http://minskabmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0