Gainomax Vanilla Flavour

Min mormor är inte den bästa på att laga mat. Hon är till och med ganska dålig på det. Så när brorsan och jag var små och var hos mormor och morfar matvägrade vi. Det enda vi åt var vaniljsås. För det kan inte ens mormor misslyckas med. Även i vuxna dar så tycker jag att vaniljsås är något bland det godaste som finns men jag har insett att man inte kan leva på det. Så gissa vem som blev överlycklig när det gick upp för mig att Gainomax Vanilla Flavour smakar som vaniljsås?!

Kommentarer
Postat av: Martin

En mera återkommande fråga det där.

Bombhamster kom ifrån att vi snacka knarkhundar, sen knarkgrisar till bombhundar. Sen bomgrisar, vilket inte var en så dum idé.

Sen tänkte vi bombkatt, och så kläckte sig någon nere i kontrollrummet hamster.

Sen så nämnde någon Olof, då började mina hysteriska tankar snurras. Sen när Kalle fixa till en trästomme till en hamster som han döpte Gert. Då... då var det klappat.

Den ISPS klassade bomhamstern var född.

2008-04-28 @ 01:14:51
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Sjöman

Najs! En gång i tiden så hade jag ett gäng rosa pelikaner ombord. Jag snackade om dom dagarna i ända och helt plötsligt började andra snacka om dom och säga att dom sett dom. Det var då jag hävdade att dom var sjuka i huvudet. Dom fattade inte vad jag menade eftersom det var jag som pratade om pelikanerna stup i kvarten. Skillnaden var att jag TRODDE att jag hade rosa pelikaner medans övriga besättningen SÅG dom...

2008-04-29 @ 07:52:02
URL: http://hemmaochute.blogg.se
Postat av: Sjöpinglan

Bara ett tips från en sjöman till en annan: Paketen med vispbar vaniljsås du hittar i kyldisken är billigare än Gainomaxen och smakar ännu mer vaniljsås (av någon konstig anledning).

2008-05-04 @ 08:10:15
Postat av: Sjöman

Sjöpinglan: Jag om någon vet att vaniljsås är godare men jag är inte helt 100 på att det funkar lika bra som Gainomax efter träning. Å andra sidan ska man ju ha snabba kolhydrater och det lär ju finnas i vaniljsås...

2008-05-04 @ 20:30:33
URL: http://hemmaochute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0