Jakten är över

Jakten är över. För den här gången. Två veckor och cirka 70 telefonsamtal senare så fick jagtag på personalchefen! Och han lät positiv. Jag är anställd från och med juni men han visste inte vilken båt han skulle sätta mig på. Tydligen var det många som "drog" i mig som han uttryckte det. Jag har ju varit i det rederiet i några månader på ett par olika båtar Och diverse befäl ombord vill ha ett ord med i det hela. Jag tycker det är kul. Det visar att jag gjort ett bra jobb. Men jag är ändå besviken eftersom jag hade hoppats på att få reda på vilken båt jag ska till och när jag ska mönstra på. Men men, det ger sig väl tids nog...

image2
En syn jag förhoppningsvis får se snart igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0