Strandsatt i ovisshet

Här går jag och drar benen efter mig. Och jag är alldeles för långt upp på land. Jakten på personalchefen har börjat. Jag vet att jag ska ut till sommaren. Men jag vet inte när och jag vet inte vilken båt. Egentligen vet jag väl inte ens om jag har fått jobb. Han har sagt det men jag har inte fått skriftligt på det. Jag hade kunnat planera allt så mycket bättre själv. Jag kan redan nu säga när jag kan mönstra på. När jag ska mönstra på. Och jag vet vilken båt jag vill till. Jag vet vilka båtar jag inte vill till. Men just nu är jag bara strandsatt här i min ovisshet. Men imorgon tar jag upp jakten igen. Jag ska hitta honom. Eller i alla fall få tag på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0