Klar, färdig, finito

Skolan är helt klar nu. Ex-jobbet är publicerat och godkänt. Fick VG till och med! Yeah! På torsdag tar jag examen, nu i veckan skall jag få behörigheten hemskickad och om två veckor drar jag ut och jobbar. Skrämmande men sant. Stundtals känns det bra. Stundtals känns det nervöst. Men det ska bli kul. Det ska bli en utmaning. Här om dagen tecknade jag ett nytt abonemang och köpte ny telefon. Började prata lite jobb med försäljaren och jag var tvungen att säga vad jag jobbar som. Eller rättare sagt, ska jobba med. Jag var tvungen att säga det högt. Jag jobbar som styrman. Snart är det så. Skolan är slut. Jag pluggar inte längre. Och det lät ganska bra att säga det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0