Explosiva coktails?

Första kvällen på Naxos hittade vi en coktailbar. Den hette Captains. Självlart föll jag pladask. Ett ställe som heter Captains måste man älska. Så är det bara. Men vad som var ännu bättre med denna underbara bar var ju deras Strawberry Daiquiris. Jag säger bara smaskens. Smakade som en underbar jordgubbssmoothie. Är inne på att laga sådana till frukost men jag tvivlar på att det är politiskt korrekt. Och jag vill ju inte sluta som Frank som dricker alkohol innan nio på morgonen. Nog för att Captains var ett trevligt ställe och deras drinkar var av bästa slag så fanns det ju en sak som var ännu bättre. Tomteblossen! Drinkarna ser allmänt högexplosiva ut på kort...



Vi letade dock förgäves efter ett ställe tillägnat sambon. Hade hoppats på att hitta någon kinarestaurang som hette Cheng men vi gjorde aldrig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0