Valborg

Valborg ja. Vad ska man säga? I en veckas tod hade vi suttit i solen på bryggan och planerat att vi skulle grilla. Men vad händer när Valborg väl infinner sig? Jo, det ösregnar! Såklart. Vem är förvånad? En klasskompis var ändå fast besluten om att vi skulle grilla och hävdade att vi kunde sitta alldeles bredvid brasan. Vare sig sambon eller jag tyckte att det lät så lockande att sitta vid en barsa i ösregn och grilla så vi började leta alternativa grillplatser och bjöd in oss till en dalmas. Och vad händer när vi kommer till dalmasen? Jo, solen kommer fram! Blev en perfekt kväll i solen och sen fortsatte vi med bowlingturnering i Nintendo Wii. Jag som inte tycker om TV-spel blev helt frälst!

Någonstans efter Wii-turneringen gick det utför och det alldeles för mycket öl slank ner. Kvällen avslutades med en White-russian och sen minns inte jag så mycket mer. Valborg. Ungdommarnas kväll. Och jag kör till med en tonårsfylla deluxe! Så kan det gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0