Vem är jag egentligen?

Jag har alltid varit glad, sprallig och spontan. Jag är den som har lett galna upptåg och varit den som busat mest och gjort mest hyss. Alltid. Men nu är det inte så längre. Jag har tappat bort mitt gamla jag och jag undrar vart jag ska börja leta! Det känns som om jag blev vuxen över en natt. Vissa saker saknar jag inte. Som alla urflippade utekvällar. Det är inte kul att gå ut, dansa på diverse bord och högtalare och sen efterfesta till gryningen. Det var kul då men det är inte kul nu. Men det är så mycket jag saknar. Jag saknar den där glada personen som inte tänkte allt för mycket, som bara var och gjorde det som kändes rätt. Någonstans tappade jag henne. Och jag saknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0