Återuppstånden?

Här har jag inte varit särskillt aktiv det sista. Såg att det är över tre månader sen jag skrev mitt sista inlägg! Efter att jag skrev det väntade en låååång ledighet. Ingen visste vart jag skulle ta vägen. Jag visste inte, personalchefen visste inte, de skeppare som jag haft kontakt med visste inte. Till en början var det ovisst. Det stod väl mellan gul båt eller blå båt. Något annat var det aldrig på tal om. Men desto längre jag var hemma så började jag inse att jag inte ville tillbaks till Afrika. Jag hade inte klarat det. Och efter några veckor så kom beskedet jag väntat på, jag hade fått fast på en blå båt! Ledigheten blev tio veckor och den gick fort. Jag fattar inte hur två och en halv månad bara kan rusa förbi så? Och ett tu tre så stod sambon och jag där på tågperrongen och sa hejdå än en gång. Den dryga månaden ombord gick snabbt den med och nu är det bara två veckor kvar tills jag åker ut igen! Vart tar tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0