Blogga?

En gång i tiden tyckte jag att det var riktigt roligt att blogga! Jag hade flera läsare och jag uppdaterade bloggen flera gånger om dagen. Jag hade saker att skriva om hela tiden. Jag ville dela med mig. Jag var väldigt öppen, visade bilder på mig och mina vänner. Skrev mitt namn. Och helt plötsligt fick jag veta att min blogg var tämligen välläst i en krets som jag inte ville skulle läsa. Människor som jag lagt bakom mig. Och då var det inte kul att skriva längre. Så jag skaffade en ny blogg, den här, men lusten att skriva kom aldrig tillbaks. Förrän nu.

Jag vill skriva nu. Men jag vet inte vad. Jag kan hålla på och båtnörda mig och skriva om jobbet ombord och hur man kan fördriva dag efter dag i soffan hemma men det är väl inte kul att läsa om? Jag hade kunnat vara personlig och skriva om vad som rör sig i mitt huvud just nu men jag vågar inte. Hur anonym är man på nätet egentligen? Jag har fått kommentarer om de bilder jag lagt ut, att dom känns igen. Och det är väl inte så konstigt eftersom jag använde dom i den förra bloggen?

Jag funderar på vad jag ska göra med den här bloggen. Kommer det bli något med den här bloggen eller kommer den rinna ut i sanden? Var det här ett sista andetag innan den slutligen får sin sista vila? Jag vet inte. Vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0