Apatisk

Jag sitter i lägenheten och är mer eller mindre apatisk. Jag jobbar på att vända dygnet rätt och det går sådär. Har gått 4-8 i sex veckor och är slightly fucked up just nu. Vaknade halv fem imorse och kunde inte somna om. Höll på att somna i frisörstolen klockan två och vid fem var jag pigg. Nu börjar jag dock bli lite seg. Det kanske är på grund av vinet. Det kanske är på grund av att jag sitter här utan sällskap. Eller så är det för att jag varit vaken sen halv fem. Sitter och tittar på datorn men gör inget. Tar en klunk vin och skriver en rad. Tittar igen. Vet inte vad jag ska skriva om. Har glömt bort hur man bloggar. Så jag får väl sitta här och titta och kanske kommer jag på det efterhand!

Kommentarer
Postat av: Martin

Välkommen hem!!! Själv är jag ute och seglar med frågetecken som avlösare.



Men det kommer nog gå bra. Bloggandet går bra. Har vunnit biobiljetter samt en Ipod ifrån Kilroy Travels och Aftonbladet vill visa upp mina videobloggar.



Men Aftonbladets hemsida krånglar med mig.



Sen har jag börjat skriva en bok också. Givetvis om sjön så som jag skriver vanligtvis men som en enda långa historia.



Hittills går det väldigt bra!



Jamen. Kram på de och välkommen hem igen!



Shoo!

2008-07-30 @ 00:43:55
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Sjöman

Tackar!

Jag hade tänkt att börja skriva en bok nu när jag var ute. Det gick inte så bra. Skrev typ tre rader sen tröttnade jag... Kanske ska lägga ut dom raderna här i bloggen? Ja, det ska jag!

2008-07-30 @ 09:54:01
URL: http://hemmaochute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0